Administrare blocuri Sector 3
Administrare blocuri Sector 3
Societate specializata in servicii de administrare a blocurilor, va pune la dispozitie oferte personalizate si adaptate solicitarilor dvs pentru administrarea imobilelor din Bucresti, Sector 3.
Orice asociatie de proprietari din Bucuresti, Sectorul 3, poate beneficia de servicii excelente de administrare a blocurilor, atunci cand aleg sa colaboreze cu echipa noastra de experti. Oferta cuprinde:
- Servicii de administrare a blocurilor – financiar – contabil. Specialistii in contabilitate se ocupa de intocmirea listelor de intretinere, de corectitudinea evidentei contabile si de vetificarile financiare periodice, la solicitarea asociatiilor de proprietari. Totodata, va oferim servicii de casierie si cenzorat.
- Servicii de administrare a blocurilor – tehnic. Expertii in administrarea tehnica sunt preocupati de mentenanta pentru partile comune a imobilului.
- Servicii de administrare a blocurilor – intretinere, reparatii, constructii. La cerere, acolo unde este cazul, putem implementa proiecte avizate de asociatia de proprietari pentru a intretine, a repara si a imbunatati starea imobilului dumneavoastra prin termoizolatii, hidroizolatii, amenjari interioare si exterioare, instalatii.
- Servicii de administrare a blocurilor – alte servicii.
Administrarea blocurilor din Sectorul 3 se desfasoara respectand conditiile unui contract de prestari servicii de administare imobile care poate fi incheiat, in acord cu asociatiile de proprietari, pe perioada determinata sau nedeterminata.
Contractul se desfasurarea in deplina legalitate a tuturor obligatiilor si responsabilitatilor pe care, noi, ca firma de administrare blocuri vi le punem la dispozitie. Astfel, pe langa clauzele contractuale dupa care ne ghidam, suntem permanent la curent cu legislatia in vigoare si tinem legatura cu autoritatile Sectorului 1, care ne pot influenta activitatea, precum Primaria Sectorului 3, birourile ADP din Sectorul 3, Politia locala a Sectorului 3.
Toata activitatea noastra privind administrarea blocurilor din Sectorul 3 respecta Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si H.G. nr. 1.588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007.
Suntem mereu conectati la toate modificarile legislative care ar putea influenta activitatea de administrare a blocurilor, informandu-ne permanent cu privire la nevoile dumneavoastra in calitate de membrii ai asociatiilor de proprietari si locatari, reusim sa ne atingem obiectivul pe care ni l-am propus: sa va oferim servicii fara repros.
De ce ar trebui sa alegeti ne pentru administrare blocuri din Sectorul 3?
Pentru noi este important confortul dumneavoastra.
Va punem la dispozitie pachete complete de servicii de administrare blocuri la preturi avantajoase. Datorita experientei noastre in domeniu, suntem capabili sa identificam nevoile pe care le aveti si sa va sfatuim, astfel incat sa puteti personaliza eficient ofertele. Banii dumneavoastra nu sunt irositi inutil!
Mai mult decat atat, va oferim, pe langa preturi pe care vi le permiteti, posibilitatea de a verifica repartizarea tuturor costurilor implicate.
O intreaga echipa de specialisti se ocupa de administrarea blocului dumneavoastra: administrator de bloc cu atestat, experti contabili specializati, lucratori in domeniul tehnic, astfel incat sa aveti garantia ca ati ales cea mai buna solutie de administrare blocuri.
Indiferent de zona Sectorului 3 in care se afla imobilul dumneavoastra, ne puteti contacta pentru a va prezenta toata gama de servicii de administrare blocuri de care are aveti nevoie!
Va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului urmator. Va vom raspunde in cel mai scurt posibil. Va multumim.www.asociatiiproprietari.ro – Servicii de administrare blocuri