Administrare financiara

Administrare blocuri – Administrare financiara

Asociatiile de proprietari se confrunta, de multe ori, cu situatii in care documentatia contabila este intocmita de persoane fara pregatire in domeniu. Tinand cont de schimbarile frecevente de legislatie este dificil pentru o persoana neavizata sa fie la curent in permanenta. Acesta este un motiv potrivit sa va relaxati si sa lasati grija evidentei contabile in seama specialistilor nostri.

Va punem la dispozitie personal calificat si atetat, cu studii superioare in domeniul economic si juridic. Fiecare proprietar din blocurile administrate de noi area acces online gratuit si permanent la toata evidenta contabila a asociatiei, pentru a stii in orice moment situatia financiara a asociatiei de proprietari.

Activitati incluse in serviciile de administrare financiara

 Organizarea, conducerea si evidenta completa a documentelor financiare pentru asociatii proprietari cu ajutorul unui program informatic specializat;
 Intocmirea listelor lunare de plata in conformitate cu reglementarile legale in vigoare pentru asociatii proprietari;
 Intocmirea tuturor registrelor obligatorii pentru asociatii proprietari – registrul de fond de rulment, registrul de fond reparatii, registrul de fonduri speciale, registrul de penalitati;
 Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale;

 Intocmirea statelor de plata pentru personalul angajat al asociatiei de proprietari pe baza contractelor de munca sau de mandat;
 Operare si transmite Registrul Electronic de evidenta salariati – REVISAL
 Plata furnizorilor de utilitati;
 Plata taxelor si impozitelor;
 Relatia cu banca unde asociatia de proprietar are cont deschis;
 Relatia cu diversi furnizori si gestionarea contractelor existente cu acestia;
 Asistarea si consilierea presedintelui asociatiei in vederea rezolvarii diverselor probleme ale asociatiei;
 Transmiterea listelor de intretinere precum si a altor documente, informari etc, prin e-mail;
 Toate evidentele contabile, soldurile, operatiunile si registrele asociatiei de proprietari sunt puse la dispozitia proprietarilor, pe internet, pe baza de user si parola;

Observatii administrare financiara:

 Societatea noastra incurajeaza folosirea cat mai mult posibil a serviciilor bancare, astfel incat manevrarea banilor cash sa fie cat mai limitata; pentru plafonul de casa stabilit cu conducerea asociatiei aflat in numerar la administrator putem depune garantie bancara;
 Pentru serviciile prestate societatea noastra intocmeste asigurare de raspundere profesionala in valoare de 30.000 – 100.000 euro, care va fi in vigoare pe toata durata contractului de administrare a asociatiei de proprietari;
 Separat, societatea noastra poate pune la dispozitia dvs servicii de cenzorat financiar – contabil prin cabinet de expertiza financiar contabila autorizat CECAR;

Va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului urmator. Va vom raspunde in cel mai scurt posibil. Va multumim.
* camp obligatoriu
asociatii de proprietari

asociatii de proprietari

Servicii de administrare financiara pentru asociatii de proprietari