Servicii de resurse umane
Pentru asociatii de proprietari cu care exista contract de administrare blocuri dar nu numai, societatea noastra pune la dispoziti urmatoarele servicii de resurse umane:
- intocmire si gestionare dosare de personal;
- intocmire contracte individuale de munca pentru personalul angajat al asociatiei;
- intocmire contracte de mandat – in cazul in care asociatia a decis ca presedintele sau membrii de comitet executiv sau ai comisiei de cenzori sa fie remunerati;
- intocmirea, semnarea cu semnatura digitala si depunerea electronica a declaratiei privind obligatiile de plata pentru contributii sociale, impozit pe venit si evidenta persoane asigurate – Declaratia 112;
- intocmirea si depunerea declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit – Declaratia 205;
- intocmire ordine de plata / foi de varsamant cu obligatiile catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate;
- intocmire, completare si actualizare Registru electronic de evidenta a salariatilor – Revisal;
- intocmire state de plata pe baza de foi de prezenta;
- reglare fisa platitor luata de la ANAF;
- intocmire acte aditionale la contractul individual de munca;
- intocmire decizie de incetare a contractului individual de munca;
- intocmire decizie de modificarecontract prevazuta de legislatie – act aditional;
- intocmire si emitere de adeverinte de vechime in munca precum si alte adeverinte solicitate de angajat / angajator .